Nárast svalovej hmoty bez bolesti

nárast svalovej hmoty
Nárast svalovej hmoty bez bolesti

Nárast svalovej hmoty si zabezpečíme správnym cvičením a tiež stravou postavenou na príjme látok, ktoré podporujú jej rast. Pre účinný nárast svalovej hmoty by sme mali predovšetkým začať s cvičením, ktoré podporuje jednotlivé svaly. Pre začiatočníkov je potrebné, aby začali cvičiť s niekým, kto už cvičí a vie mu poradiť, alebo si zabezpečiť profesionálneho trénera. Správne cvičenie pre nárast svalov by sa malo začať zahriatím organizmu. Nemôžeme na naše svalstvo prudko, pretože dosiahneme len jeho preťaženie a efekt nulový. Po zahriatí pristúpime k posilňovacím cvikom. Začíname s malými činkami, je to veľmi dôležité, pretože inak by sme mohli poškodiť naše telo.

Najskôr posilňujeme stred nášho tela, teda hruď a brucho a postupne prechádzame ku krajom v poradí ruky, nohy. Práve tu je dôležité, aby sme sa naučili správne postupy a pohyby jednotlivých cvikov. Cviky vykonávame pomaly a kľudne, nesnažíme sa pretekať. Ide tu predovšetkým o nás a nie o ostatných. Takýto tréning by sme mali zakončiť uvoľňovacími cvikmi a doplniť ich cvikmi na podporu správneho dýchania. Tréning by sme mali opakovať niekoľko krát za týždeň, minimálne však dva krát. Rýchly nárast svalovej hmoty si zabezpečíme dôkladným dodržiavaním správnych postupov.